اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

با سلام هدف از راه اندازی این بلاگ این است که راه هایی برای یاد گرفتن بازی محبوب کلش اف کلنز است و در این بلاگ خبر های کلش اف کلنز را خواهید دید

آخرین نظرات
  • ۶ فروردين ۹۵، ۲۱:۳۵ - Tik Takツ
    سلام
  • ۱ فروردين ۹۵، ۱۱:۳۴ - elahe sodagar
    دنبالی

استراتژی برای فارمینگ

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ


http://cocland.com/wp-content/uploads/2014/10/bam-strategy-coc.jpg

یک روش کاملتر و زیبا تر برای حمله با بربر آرچر مینیون که میتونید با این روش در هر ساعت سه میلیون لوت جمع کنید این روز ها کمتر کسی هست که این استراتژی رو نشناسه ولی خیلی ها روش حمله رو بلد نیستند که در این جا به طور کلی این استراتژی را توضیح و اموزش میدهیم.

برای دیدن اموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

نحوه ساخت نیرو:

سربازخانه 1 و 2: دو عدد wall breakerبقیه نیرو هاbarbarian

سربازخانه 3 و 4:دو عددwall breakerبقیه نیرو هاarcher

سربازخانه سیاه 1 و 2:داخل هر کدام 8 عددMinions

 

اسپل ها:دو عدد ریجRageو یک عددhealingpoison spell

 

نیرو ها شما اینجور میشود:

8 عددwall breaker 16 عددMinionsArcherBarbarian

 

چرا بربر ها بیشتر از آرچر ها باشند؟

بربر ها به دلیل قدرت هجوم بسیار بالا و همچنین این که اسپل جان بخش بر روی اون اثر میکنه در این نوع حمله باید در تعداد بیشتری خالی شوند و همچنین این که مهم ترین مزیتی که دارند این هست که زمان ساخت کمتری نسبت به آرچر دارد.

چرا مینیون؟آیا برای دارک اکسیر ضرر دارد؟چرا 16 عدد؟

مینیون ها با هزینه بسیار کمی که دارند میتوانند خیلی خوب در حملات ظاهر شوند و این که در این کار به هیچ وجه ضرری از لحاظ دارک اکسیر نیست حتی اگر شما در 15 حمله خود هیچ دارک اکسیری گیر نیاورید اما در یک حمله 1000 دارک اکسیر کسب کنید هیچ ضرری نکرده اید! بعد شما نیاز به تنها 16 مینیون در حمله دارید بیشتر اون باعث هدر رفتن دارک اکسیر و... میشه و کمتر اون هم نمیتواند کار به خصوصی در حمله انجام دهد.

 

بهترین لیگ برای استراتژی BAM کدام است؟

همه لیگ ها برای این استراتژی خوب است بجز لیگ برنز و میتوان گفت اوج لوت در لیگ سیلور 1 و گلد 3 است که اونجا به سادگی میتونید با حداقل 20 سرچ بیس های مناسب حمله را پیدا کنید هدف شما  از حملات غنائم(لوت) هست پس در حین حمله شما باید هوشیار باشید.

 

چرا کاپ بی اهمیت است؟

در زمان این که شما با این استراتژی میخواهید حمله کنید باید کاپ رو کاملا بی اهمیت بدونید و توجه داشته باشید که مهم ترین چیز در فارمینگ(جمع کردن لوت یا کشاورزی) جمع کردن لوت و گرفتن غنائم در حملات هست.

آیا لیگ کریستال به بالا برای جوایز دارک اکسیر مناسب است؟

خیر.نه همیشه اگر شما تنها هدفتان لوت باشد این لیگ ضرری ندارد اما اگر کاپ هم میخواهید تنها جلوی سرعت شما رو میگیرند به یاد داشته باشید تنها تمرکز شما باید روی لوت باشد.

چگونه من باید بهفمم کدام لیگ برای لوت مناسب است؟

هر زمانی که شما داخل هر تاون هالی باشید یک نوع لیگ برای شما مناسب است تنها راه فهمیدن این موضوع هم اتک زدن در لیگ های مختلف و پیدا کردن بهترین لیگ برای اتک زدم برای مثال خود من در همه لیگ ها بازی کردم و الان با تاون هال9 بر روی کاپ 1450 تا 1500 ثابت ماندم و به راحتی از هر اتکم حداقل2400 دارک کسب میکنم.

http://cocland.com/wp-content/uploads/2015/09/bam-farming-de-strategy.jpg

 

چگونه من با آرچر بربر مینیون حمله کنم؟

  • سعی کنید از یک جهت از بیس دشمن وارد مرکز اون بشید تا بتونید بیشترین لوت رو بگیرید.
  • اگر در لیگ کریستال هستید و در سرچ ها تاون هال بیرون دیدید حتما اون رو بزنید خیلی سود توش هست.
  • در هنگاه خالی کردن مینیون ها اون هارو یک جا خالی نکنید یک بمب هوایی یک گروه بزرگ مینیون رو نابود میکنه.
  • در هنگام رها کردن سربازان در ردیف اول بربر ها و ردیف دوم آرچر و ردیف سوم مینیون باشد.
  • اگر در سرچ ها لوت اومد و لوت ها در لایه بیرونی دیوار بود همیشه اول بربر ها را در جلوخالی کنید و سپس پشت اونها آرچر خالی کنید زیرا مورتار بزرگترین دشمن آرچر هاست پس بهتر است نیرو های خودتون رو به صورت خطی رها کنید.

نکات دیگر:

همیشه در حال حمله باشید حتی زمانی که نیرو های شما کامل نشده اگر نیرو های شما به 50 رسید به سرچ بروید حتی اگر برای شما لوت500.000 اکسیر و طلا . 5000 دارک هم بیاید اصلا ناراحت نباشید و سعی کنید بیشترین لوتی رو که میتونید کسب کنید مثلا من خودم یک بار با 40 سرباز به حمله رفتم به توانستم راحت 90 هزار گلد و 90 هزار اکسیر سیاه کسب کنم همیشه سربازخانه هاتون رو کامل نگه دارید تا در حال ساخت باشند مثلا اگه شما با 70 نیرو به حمله رفتید پس از 5 دقیقه نقشه مناسبی برای حمله گیر نیامد بهتر است که برگردید و دوباره شروع به سرچ کنید با نیرو های بیشتر.

 

توجه کنید روش حمله در این استراتژی مهم نیست مهم این هست که بدونید چیکار باید بکنید ...

 

موفق باشید...


برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir
۹۴/۰۷/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">