اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

با سلام هدف از راه اندازی این بلاگ این است که راه هایی برای یاد گرفتن بازی محبوب کلش اف کلنز است و در این بلاگ خبر های کلش اف کلنز را خواهید دید

آخرین نظرات
  • ۶ فروردين ۹۵، ۲۱:۳۵ - Tik Takツ
    سلام
  • ۱ فروردين ۹۵، ۱۱:۳۴ - elahe sodagar
    دنبالی

یه نقشه عالی برای تاون هال 7

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۱ ب.ظ
The Elysian نقشه جدید برای TH7

پس از بروز رسانی جدید در کلش آف کلنز و تغییراتی که در نسخه جدید اتفاق افتاد که ظهور 3 ایردیفنس در تاون هال هفت هم یکی از آنها بود ، عملا نقشه های قبلی که درمورد  این تاون هال بود منسوخ شد و به ناچار باید با سیستم جدید نقشه را دوباره چینش کرد ، در ادامه مطلب ما یکی از نقشه های خوب این تاون هال را برایتان آورده و شرح داده ایم ....

The Elysian

TH7 War Base –ضد دراگون ، ضد هوگ

ویژگیهای نقشه :

* موقعیت مناسب و خوب ایردیفنس ها به خوبی با حملات  توسط دراگون مقابله خواهد کرد .همچنین حملات دسته جمعی توسط دراگون ها باعث می شود که آنها پخش شده و وهر کدام به سمتی روند.چه از شمال نقشه و چه از جنوب نقشه فرقی نمی کند و دراگون ها را متفرق می کند.

*ابتدا بنظر می رسد که حمله از سمت شمال نقشه آسان بنظر برسد و چون ایر سویپر بنظر می رسد که پوشش کمتری دارد ولی در صورت حمله نیروی دراگون قیچی شده و به اطراف می رود و مشغول تخریب ساختمان ها می شود و در محدوده ایر دیفنس قرار می گیرد و نابود می شود و در صورت حمله از جنوب هم ، بسرعت ایردیفنس فعال شده و دراگون را زیر آتش قرار می دهد و ایر سویپر نیز از قسمت جنوبی نقشه نیز محافظت می کند.

*در مرکز بودن کلن کسل که پوشش خوبی بر روی دهکده دارد و نیروهای داخل آن را  نمی توان به آسانی فریب داد.

*استفاده از جاینت بمب ها نیز برای مقابله با هوگ رایدر ها   بسیار مناسب است و آسیب سختی به آنها وارد می کند.

*ضد بالن :تدابیر مناسب برای حملات با بالن نیز تعبیه شده است و آرچر تاورز ها نیز مناسب این کار در جای مناسب تعبیه شده است و ضمن خسارت زدن به بالن ها به خوبی از دهکده محافظت می کنند.

این نقشه چگونه نابود می شود ؟

حالا هنگامی که با این نقشه برخورد کردیم ، برای نابودی آن چه تدبیری باید کرد ! اگر من مهاجم قصد حمله به این نقشه را داشته باشم ، با استفاده از بالن/هوگ سعی به نابودی ایرسویپر در بالای نقشه می کنم که میتونه از نیروهای کلن کسلم باشد ، سپس با طلسم رعد و برق یکی از ایردیفنس های چپ و یا راست دهکده را نابود می کنم و سپس در فضای تقریبا امن و مناسب ایجاد شده دراگون ها را رها می کنم.

گزارش دفاعی این نقشه

از آنجایی که این نقشه جدید است و تنها یکروز از عمر آن می گذرد ، گزارش دفاعی نتوانستیم برای آن تهیه کنیم ، اما شما مطمینا با استفاده از این نقشه دهکده ، در برابر دراگون ها به خوبی در کلن وار   مقابله خواهید کرد و قطعا ستاره کمتری را به دشمن خواهید داد. شما استفاده کنید و نتیجه را  برایمان در قسمت نظرات بنویسید !



۹۵/۰۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سینا صیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">