اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

با سلام هدف از راه اندازی این بلاگ این است که راه هایی برای یاد گرفتن بازی محبوب کلش اف کلنز است و در این بلاگ خبر های کلش اف کلنز را خواهید دید

آخرین نظرات
  • ۶ فروردين ۹۵، ۲۱:۳۵ - Tik Takツ
    سلام
  • ۱ فروردين ۹۵، ۱۱:۳۴ - elahe sodagar
    دنبالی

۳۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

برای دیدن این اموزش به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

سینا صیدی
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر



raccoonbot

 دانلود جدیدترین نسخه RacconBot v1.7 مخصوص PC
>>> آپدیت 30 شهریور 1394<<<


RacconBot v1.7 یک ربات یا بوت پر قدرت برای بازی Clash Of Clans می باشد. این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی در وقت شما صرفه جویی کرده و بسیاری از قسمت های بازی را برایتان ساده تر کند. با این نرم افزار میتوانید حداقل میزان طلا و اکسیر را برای خودتان مشخص کنید. این برنامه به شما این امکان را خواهد داد تاون هال را تا بالاترین لول بالا ببرید. قابلیت استفاده از کینگ و کوئین نیز با استفاده از RaccoonBot امکان پذیر خواهد بود. از این نرم افزار نیز می توانید برای جنگ ها استفاده کنید. شما می توانید تعیین کنید که به صورت خودکار به کاربرانی که کلن خودشان را رها کرده اند یا آفلاین هستند حمله کنید. شما می توانید حتی نحوه چینش و ریختن سربازها را نیز تعیین کنید. به صورت کلی این برنامه امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد که اگر می خواهید در بازی کلش آف کلنز تقلب کنید، توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

برای دانلود و توضیحات بیشتر و نحوه نصب و راه اندازی آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این ربات از لحاظ کارکرد و تنظیم خیلی شبیه به برنامه ربات ClashBot می باشد بنابراین تمام تنظیمات آن بوت را می توانید در این ربات هم تنظیم نمایید.

سینا صیدی
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

همانطور که پیش تر بیان شد تیم آموزش اندروید سیتی بنا به درخواست کاربران عزیز اقدام به تهیه مجموعه ای کامل از آموزش بازی کلش اف کلنز با نام صفر تا صد کلش آو کلنز نموده است.

چندی پیش در قسمت صفرم این آموزش مقدمه و تاریخچه ای از این بازی را مشاهده نمودید.ما سر قولمان هستیم و در همین راستا توجه شما را به مطالعه قسمت اول این راهنما در ادامه مطلب جلب می نماییم….

سینا صیدی
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر



fhx

(ورژن 7.200.12)

آپدیت 30 شهریور 1394

خوب در این قسمت برای شما دوستان نسخه بی نهایت همه چیزه بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام FHX Clash Of Clans که در این نسخه بازی همه چیز فول است و می توانید سربازانی که همیشه آرزویش را داشته اید را داشته باشید با بی نهایت جم !!! می توانید به قبایل دیگر هم حمله کنید و سرباز های جدیدی بنام P.E.K.K.A Kings , Goblin Kings , Dragon Kings , Giant Kings هم موجود است !

همچنین در این بازی ساختمان های جدیدی بنام Dragon Tower , Witch Tower , Archer Tower , Barbarian Tower موجود است و AirSweeper هم اضافه شده است با اضافه شدن این تجهیزات جدید جذابیت این بازی بیشتر شده است .

این بازی مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی تان است و ربطی به آن بازی ندارد و مشکلی برای بازی قبلی بوجود نمی آید و میتوانید با خیالی آسوده بازی کنید !

این نسخه احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد و تا اندازه ای مشکلات ناشی از ورود به بازی هم حل شده است .

لطفا قبل از دانلود و نصب برنامه نکات زیر را بخوانید و سوالات تکراری نپرسید که چرا برنامه اجرا نمیشود ؟ چرا وارد بازی نمی شویم ؟ چرا Error می دهد ؟ که همگی این سوالات را اینجا پاسخ داده ایم و در صورت رفع مشکل ، راه حل آن را نیز در همین جا خواهیم گذاشت ...

سینا صیدی
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر



کلش آف کلنز را چه کسی ساخت؟

بازی کلش آو کلنز (جنگ قبایل) ساخته شده به دست مهندسین کمپانی سوپر سل است .این کمپانی که از یک اتاق کوچک و با تعداد نیروی اندک ، حدود ۱۵ نفر و سرمایه ی اندک کارش را آغاز کرد در ابتدا هدفی جز ساخت بازیهای آنلاین و سرگرم کننده نداشت. سوپرسل در شهر هلسینکی (پایتخت کشور فنلاند) قرار دارد و بازی های محبوب های دی (Hay day) ، بوم بیچ (Boom Beach) و کلش آو کلنز (Clash of clans) سه بازی ویدئویی و پرطرفدار این شرکت هستند.

صفر تا صد کلش آو کلنز   مقدمه و تاریخچه (قسمت 0)

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

سینا صیدی
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


چندی پیش اعلام شده بود که همایشی توسط سوپرسل سازنده بازی بسیار موفقclash of clans  در ماه آبان به نام ClashCon برای این بازی برگزار می‌شود. حال اخبار جدیدی در رابطه با این همایش منتشر شده است.

برای مطالعه بیشتر بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...


اگر شما از آن دسته از افرادی باشید که از جنگ بین قبایل لذت می‌برید و طرفدار بازی‌های ویدیویی هستید، به احتمال زیاد نام بازی Clash of Clans را شنیده‌اید. این بازی بسیار موفق دستگاه‌های موبایل توسط استودیو سوپرسل ساخته شده است و در مدت کوتاهی‌ توانسته به یکی‌ از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل تبدیل شود. چندی پیش سوپرسل اعلام کرده بود که در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان)در شهر هلسینکی کشور فنلاند همایشی برای این بازی برگزار خواهد کرد. حال اطلاعات جدیدی از این همایش که نامش ClashCon است منتشر شده است.


در این همایش، یک تورنومنت زنده بین بهترین بازیکنان بازی Clash of Clans برگزار خواهد شد. همچنین پنل‌هایی برای صحبت و گفتگو درباره تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلف حمله کردن در این همایش وجود خواهد داشت. علاوه بر این، مسابقات تک نفره‌ای نیز برگزار خواهد شد که در آن‌ بازیکنان باید در مقابل تعداد بسیاری از گوبلین‌ها ایستادگی کنند. مسابقات گروهی ۵ در مقابل ۵ نیز از دیگر برنامه‌های این همایش است. همچنین، کارگاه‌هایی با تمرکز بر روی آموزش نحوه حمله کردن و ساخت و ساز درست پایگاه‌ها نیز در همایش ClashCon برگزار خواهد شد.

در دنیای بازی‌های ویدئویی، بازی‌های انگشت‌شماری هستند که همایش مخصوص به خود را داشته باشند و این نکته که بازی Clash of Clans در این مدت کوتاه توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند که همایش مخصوص به خود را برگزار کند، واقعا اعجاب برانگیز است.در دیگر اخبار مربوط به بازی Clash of Clans، دیروز بروزرسانی‌ای برای بازی منتشر شد که بین قسمت‌های مختلف بازی تعادل ایجاد کرد. برخی‌ از طلسم‌های بازی مانند طلسم رعد و برق، سم، زمین لرزه و انجماد (علاوه بر اینکه اکنون بر روی نیروهای هوایی‌ دشمن نیز تاثیر می‌گذراند) بازسازی شده‌اند. همچنین سطح جدید ۷ برای طلسم رعد و برق در بازی گنجانده شده است. ۲۵ دیوار اضافی برای کسانی‌ که دارای تاون هال ۱۰ هستند نیز به بازی اضافه شده است. علاوه بر این در شرایطی که جنگ‌ها مساوی شوند، یک قسمت جدید به نام Total Destruction به بازی اضافه شده است که از طریق آن‌ می‌توان برنده جنگ را مشخص کرد. آخرین ویژگی اضافه شده به بازی نیز این است که لاوا هاوند‌ها دیگر نمی‌توانند به نیروهای هوایی‌ آسیب برسانند.

نظر شما درباره نمایشگاه ClashCon و بروزرسانی جدید این بازی چیست؟ آیا به نظر شما بازی Clash of Clans به قدری بزرگ و معروف شده است که سوپرسل بتواند هر ساله همایش‌های این چنینی برای بازی برگزار کند یا خیر؟

منبع :Touch Arcade



سینا صیدی
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


تصاویری از غرفه بازی کلش آف کلنز در نمایشگاه بازی های رایانه ای 2015 توکیو - ژاپن

در ادامه مطلب مشاهده نمایید ...

سینا صیدی
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر



استراتژی های کسب اکسیر سیاه بدون استفاده از قهرمانان

در مورد کسب اکسیر سیاه مطالب زیادی و مطالب مختلفی قبلا گذاشتیم ، این بار می خواهیم روش کسب اکسیر سیاه را با استراتژی مخصوصی استفاده کنیم که در آن از قهرمانانمان استفاده نکنیم. برای کسب اکسیر سیاه همیشه باید قدرتمند حمله کرد و استفاده از قهرمانانمان علی الخصوص ملکه کماندار خیلی کمک زیادی خواهد کرد و حملات با قهرمانان بسیار شیرین است و حتی ممکنه بدون استفاده از آنها حملاتمان خیلی سخت می شود.

البته زیاد هم سخت نیست و به شما آموزش خواهیم داد که بهتر است از کدام استراتژی ها استفاده نمایید که نتیجه بهتری بگیرید پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

سینا صیدی
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بهترین استراتژی برای سه ستاره کردن در تاون هال 9


HoGoWiWi

از آنجا که نیروها و یا قهرمانان ما ممکن است در سطح پایین باشند و پیدا کردن یک ترکیب مناسب برای گرفتن سه ستاره در وار در کلش آف کلنز در سطح تاون هال 9 آسان نمی باشد و البته استفاده از حملات با گروه های هاگ رایدر هم یک انتخاب بد نیست و با استفاده از استراتژی GoWiPe ( گولم+ویزارد+پکا) و قهرمانان هم احتیاج به گولم با لول بالا هست که اکثرا افراد ندارند و نمی توانند ستاره های خوبی را کسب کنند بنابراین می توان از استراتژی بهتری استفاده کرد که نام آن HoGoWiWi است که تشکیل شده است از هاگ رایدر + گولم + ویزارد + ویچ  که می توان با آن حریف را سه ستاره کرد که استراتژی خوب و قوی هست که در ادامه مطلب این استراتژی را مورد بررسی قرار می دهیم ...

سینا صیدی
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر



با توجه به سوالات فراوان و مطالب پراکنده در سایت ها در مورد بازیابی اکانت کلش آف کلنز که Save نشده و یا اینکه جیمیلشون و بازی شان هک شده و اکثر این مطالب نیز قدیمی شده اند و گزینه های آن با آپدیت های بازی کلش آف کلنز نیز تغییر یافته است ، این مطلب جدید را بصورت جامع و سریع را گذاشتیم که راهگشای شما دوستان باشد ! این مطلب برای اولین بار به این صورت جامع در سطح وب منتشر می شود و امیدواریم که دیگر شاهد مشکلات ناشی از هک و بازی Save نشده کلش آف کلنز نباشیم !

برای مشاهده توضیحات و راهنمایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

سینا صیدی
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر