اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

با سلام هدف از راه اندازی این بلاگ این است که راه هایی برای یاد گرفتن بازی محبوب کلش اف کلنز است و در این بلاگ خبر های کلش اف کلنز را خواهید دید

آخرین نظرات
  • ۶ فروردين ۹۵، ۲۱:۳۵ - Tik Takツ
    سلام
  • ۱ فروردين ۹۵، ۱۱:۳۴ - elahe sodagar
    دنبالی

گرفتن جایزه لیگ قهرمان در خانه اصلی 8 و 9

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ب.ظ



رقتن به لیگ قهرمانان زیاد هم سخت نیست ! این راهنمای کوچک شامل بسیاری از نکات جذاب جدید و راهنمایی برای خانه اصلی  هشت و نه بازیکنانی است که در حال تلاش برای گرفتن جایزه لیگ قهرمان هستند ، می باشد

پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

گرفتن جایزه لیگ قهرمان در خا نه اصلی 8 / 9

  • هنگامی که شما برای پیدا کردن یک دهکده برای اتک جدید، سه بار سرچ کنید و در این مدت سه بار باید هدف اول خود را که معمولا دارای 30+ کاپ به شما جایزه می دهد پیدا کنید و به این دهکده حمله کنید شما باید پس از سه بار ضربه زدن بر روی دکمه next و پیدا نشدن دهکده با کاپ خوب ، به دهکده خود برگردید و برای پیدا کردن دهکده جدید که کاپ خوب دارد دوباره اقدام کنید.
  • اگر شما بیشتر بگردید ، با زدن بر روی دکمه next ، اهداف ضعیف تری می توانید پیدا کنید.
    - پس ، برگردید به روستای خود و جستجوی دوباره برای یک دهکده دیگر که این مورد برای دریافت کاپ زیاد می باشد ، موثر است.
    - جستجوی بیشتر با زدن بر دکمه next برای پیدا کردن دهکده برای پیدا کردن دهکده برای فارم است.
  • اگر شما از نیروهایتان برای نابودی خانه اصلی استفاده می کنید از 3-4 بربرها / آرچر استفاده کنید تا تسلاها و بمب ها مشخص شود و بعد نیروهای بیشتری را برای نابودی تاون هال حریف استفاده کنید پس از نابود شدن خانه اصلی و پس از اتک به دهکده حریف ، از آن خارج شوید و به دهکده خودتان برگردید بعد از این مورد که خانه اصلی نابود شد شما لازم نیست به اتلاف وقت خود به تماشای نابودی آن بپردازید.
  • برای خانه اصلی همیشه پادگان خود را با دراگون پر کنید چرا که زمان زیادی برای ساختن بکار می برد و شما همیشه می توانید خانه اصلی 8 با 20-25  کاپ که به شما می دهد را به آسانی پیدا کنید و استفاده تنها از بربر کینگ و ملکه ی کماندار برای نابودی خانه اصلی حریف خوب است ولی ابتدا مطمئن شوید که اگر تله و تسلا پنهان وجود دارد و با رها کردن قهرمانان ناگهان یک تسلا ظاهر شد یک دراگون رها کنید که برای 2 تسلا مخفی در کنار تاون هال حریف و نابودی آن ، کافیست که قهرمانان کمتر آسیب ببینند و برای حمله بعدی زودتر ریکاوری شوند.
  • شما می توانید  کل نیروهایتان را برای دهکده هایی پیاده کنید که اگر از دهکده حریف می توانید سه ستاره بگیرید و یا اگر دارای اکسیر سیاه Dark Elixir بیشتر از 1000 تا باشد که می توانید 20 کاپ از این نوع دهکده ها بگیرید.
  • همیشه خانه اصلی خود را بیرون بگذارید برای گرفتن شیلد سعی نکنید به محافظت از آن بپردازید چرا که به شما حملات متعدد می شود و امتیازات کسب شده را از دست می دهید .
  • همیشه کلن کسل خود را پر کنید و مطمئن شوید که می تواند خانه اصلی شما را پوشش دهد.
  • کسانی که به شما حمله می کنند را هم چک کنید و گاهی اوقات خانه های اصلی آنها بیرون است .
  • 2 ساعت حمله در هر روز برای شما کافی ست برای حفظ کاپ های خود برای رفتن به لیگ قهرمان .

با پیروی از این راهنمایی، رفتن به لیگ قهرمان در عرض 2 هفته سخت نیست هنگامی که شما در لیگ قهرمان باشید، می توانید جایزه لوت استراتژی فارم خوب هم بگیرید!


برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">