اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

اموزش کلش اف کلنز

این سایت درباره اموزش کلش اف کلنز است

با سلام هدف از راه اندازی این بلاگ این است که راه هایی برای یاد گرفتن بازی محبوب کلش اف کلنز است و در این بلاگ خبر های کلش اف کلنز را خواهید دید

آخرین نظرات
  • ۶ فروردين ۹۵، ۲۱:۳۵ - Tik Takツ
    سلام
  • ۱ فروردين ۹۵، ۱۱:۳۴ - elahe sodagar
    دنبالی



یک طرح خوب فارمینگ مخصوص تاون هال 9 که اساس آن حفظ منبع اکسیر سیاه است ، این نقشه توسط طراح آن کاملا تست شده است و ادعا می کند که 99.9% برای حفظ منبع اکسیر سیاه گارانتی شده است .

برای توضیحات بیشتر و تشریح این نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ویژگی های این نقشه :

جایگیری ایده آل بمب ها

بر اساس تغییرات و آپدیت جدید بازی که هوش مصنوعی بهره می برد و همچنین قرار دان بمب ها در گوشه ها و نوک های دیوار ، که دیوارشکن ها بسوی آنها حرکت خواهند کرد و کشته خواهند شد و مردن دیوار شکن ها می تواند هر حمله ایی به پایگاه را با شکست روبرو کند.

جایگیری ایده آل بمب هوایی

قرار گرفتن سه بمب هوایی و جایگیری مناسب آنها می تواند حمله های هوایی دشمن را ضعیف کند و با شکست روبرو کند و حفاظت از اکسیر سیاه را انجام دهد.

نقشه ضد غول

حملات با غول اکثرا محبوب است و اکثریت از آن استفاه می کنند و پشت سر آنها هم آرچر و بربر پیاده می کند و در نقشه زیر از هرطرف غول را پیاده کنند ، غول ها مطابق شکل مسیر نارنجی شکل زیر را طی می کنند و چرخشی راه را طی می کنند و هیچگاه به مرکز نقشه نمی روند و هم جاینت ها نابود می شوند و هم حملات بارچ نیز شکست می خورد .

خط نارنجی مسیر حرکت غول ها ست

ضد دیوارشکن و نیروهای زمینی دشمن

در نقشه زیر با رها کردن دیوارشکن ها مسیر نارنجی شکل زیر را طی می کنند که با تله های فنری روبرو شده و به هوا پرتاب می شوند و در حمله به عمق دهکده ناکام می مانند و نابودی والبریکر ها یعنی ناکامی در حمله به مرکز ، والبریکر ها هیچگاه به مسیر قرمز رنگ هم نخواهند رفت.

خط نارنجی مسیر حرکت دیوارشکن ها ست

همانطور که می دانیم آرچر کویین ، در 5 کاشی حملات را انجام می دهد ، در این نقشه می توانید حملات به مرکز را توسط آرچر کویین را خنثی کرد ، حتی اگر ساختمانهای دفاعی هم نابود شوند باز برای حمله به مرکز احتیاج به دیوارشکن است و حملات با دیوارشکن هم همانطور که توضیح داده شده با شکست مواجه خواهد شد و دسترسی به مرکز نیز غیر ممکن می شود.

امتیاز داده شده به این نقشه

در این نقشه که توسط حملات و استراتژی های مختلف تست شده است ، امتیازاتی که به آن داده شده است و ستاره هایی که گرفته است نمایش داده شده است و فقط در برابر حملات با گولم و هاگ ریدر امتیاز کمی گرفته است و در برابر این نوع حملات شکننده است .

  •     BArch and BAM  — ★★★★☆
  •     Giant-Archer — ★★★★★
  •     Giant-Healer — ★★★★★
  •     AQ-Healer — ★★★★☆
  •     Mass Drags — ★★★★☆
  •     Balloonion — ★★★★☆
  •     GoWi++ — ★☆☆☆☆
  •     Hog Riders — ★★☆☆☆

گزارش دفاع
در این تصاویر هم می بینیم که عملکرد دفاع این نقشه را در برابر حملات ملاحظه می کنیم.

من همیشه علاقه مند به نقشه های ضد آرچر کویین و ضد والبریکر هستم و شما می توانید نقشه خود را با این مدل نقشه من امتحان کنید و از آن لذت ببرید و اگر هم نظری دارید در قسمت نظرات مطرح کنید .


برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">